Teamindeling senioren seizoen 22-23
Selectie
- Bart Kessels
- Bart Mennen
- Bas Vlemmix
- Bram Lintermans
- Brian Jansen
- Cas Aarts
- Cas Nijssen
- Daniël Rouleaux
- Dirk Driessen
- Dirk Mennen
- Geert Verberne
- Jarno Wijnen
- Jelle van den Boomen
- Jip Verberne
- Joost Berkers
- Jordy Rijnders
- Kas de Jong
- Kas van der Heijden
- Kees Verberne
- Koen Bosch
- Lens Driessen
- Luuk van den Boer
- Peer Smits
- Rens Verlaak
- Rick Rijnders
- Roel van Bussel
- Roy Verberne
- Rudi Nijssen
- Stan Berkers
- Stan van Heugten
- Thijs Haasen
- Thijs van Dinther
- Ties van Bussel
- Tijn Aarts
- Tijn Peeters
- Tim Klein Zieverink
- Tom vd Wetering
- Ward Slegers
- Wouter Joosten
- Yannick van Brussel
ONDO 3
- Corné Isbouts
- Erik Lammers
- Frank van Heugten
- Freek Raijmakers
- Geert Bazuin
- Han Gerritsen
- Jasper Kuijpers
- Joren Dielhof
- Juul Nijssen
- Maik Idzes
- Michel Hartman
- Rob Nijssen
- Robin Verberne
- Roel Jansen
- Roy Lammers
- Ruud van Berlo
- Sander Gerritsen
- Stan Raijmakers
- Tim Arts
- Wouter Berkvens
ONDO 4
- Arjan van Heugten
- Bart Kerkers
- Bas Manders
- Bas Verberne
- Bram Derix
- Bram van Eijk
- Dave van den Heuvel
- Dirk van Tilburg
- Frank van Heugten
- Gijs Aarts
- Gijs Meeuwis
- Jort Bargmann
- Lars van Eijk
- Luc Aarts
- Luuk Maas
- Martijn Bennenbroek
- Michel van Bussel
- Michiel Snijders
- Niels Verstappen
- Piet Hoefnagels
- Robin Krol
- Roel Dings
- Roel Proenings
- Ruud Deenen
- Stan van Wetten
- Teo Verberne
- Teun van Bussel
- Teun van Heugten
- Thom Janssen
- Willem van Bussel
Dames 1
- Amy
- Anke
- Anne
- Anne J
- Ellen
- Ellis
- Floor
- Helmine
- Irma
- Loes
- Maarit
- Marga
- Meike
- Nathalie
- Nicole
- Saskia
- Suzan
- Wendy
- Yara
- Yoshka
Dames 2
- Aiisha
- Anne B
- Anne v U
- Britt l
- Britt vd b
- Daphne
- Eline
- Elke
- Evelien
- Indy
- Jana
- Marly
- Sanne
- Senne
- Vera
- Zoe
JO17-1 KAMPIOEN!
Op dinsdagavond 7 juni is ONDO JO17-1 kampioen geworden. Na een klinkende overwinning van 3-0 op RKMSV kon de platte kar van stal worden gehaald.



Heusden is weer enkele hulpverleners rijker!
Maar liefst 28 personen voelden zich geroepen om deel te nemen aan de reanimatiecursus. Deze werd op 18 mei georganiseerd in de kantine van SV ONDO.

Het eerste uur bestond uit theorie en daarna ging de groep naar buiten, om in de praktijk te oefenen. Zo werden alle stappen bij een reanimatie doorlopen; zoals het herkennen van een hartstilstand, de volgorde van handelen, borstcompressies geven en beademen. Vervolgens kwam ook de AED er aan te pas, om mee te oefenen.

Na een zeer leerzame avond heeft iedereen zijn diploma behaald. Hopelijk heeft niemand het nodig, maar het is altijd fijn om te weten wat te doen, in zo’n situatie.
De cursus werd gegeven door Henny Verdonschot en consorten van Heart Safe Regio. Op hun website heartsaferegio.nl kun je bijv. de plekken zien waar de AED’s in de regio hangen.
En mocht je nu toch denken; dit had ik ook willen doen. Dan kun je altijd even contact opnemen met Henny (zie gegevens op de site).










