Terugblik: goede start ONDO met drie punten na spannende slotfase tegen Lierop

De competitie is weer van start! Op zondag 26 september jl. gaf de scheidsrechter het signaal om de bal te laten rollen in de eerste wedstrijd van een nieuw voetbalseizoen. Op het programma al gelijk een kraker tegen SV Lierop.
 
Het vaandelteam van ONDO onder leiding van trainer Harold van Doorn boekte een moeizame overwinning op Lierop, in een duel waarin de ploegen elkaar redelijk in balans hielden. De hoogtepunten in de eerste helft waren schaars en de 0-0 ruststand was een logische.
 
Rudi Nijssen opende voor ONDO in de tweede helft de score. Daarna trok Lierop het initiatief naar zich toen en kwam het op gelijke hoogte na een eigen doelpunt van Peer Smits. Waar iedereen dacht dat de wedstrijd in een gelijkspel zou eindigen schoot Tom van de Wetering de 2-1 voor ONDO tegen de touwen. In de slotfase kreeg Lierop-goalie Han Maas een rode kaart.
 
Bekijk hieronder een foto impressie van de wedstrijd. Meer foto’s op Facebook. Met dank aan fotograaf Niek van de Vondervoort.
 
[ngg src=”galleries” ids=”11″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Update Coronamaatregelen bij ONDO (25-09-2021)

De coronamaatregelen worden vanaf 25 september a.s. versoepeld, wat betekent dit voor ONDO?

Voor sportkantines gelden grotendeels dezelfde regels als voor de horeca: er is voor iedereen vanaf 13 jaar een coronatoegangsbewijs nodig om binnen te kunnen zitten. Je krijgt het toegangsbewijs als je gevaccineerd bent, je onlangs hersteld bent van Covid-19 of een negatieve coronatest hebt. Dit bewijs moet je als QR-code in combinatie met je legitimatie kunnen laten zien.

Met ingang van 25 september vervalt o.a. de 1,5 meter regel. Voor ONDO betekent dit het volgende:

  • geen restricties op en rondom de velden
  • geen restricties tav kleedkamers, douchen etc
  • geen restricties tav terras

Voor wat betreft de kantine worden de volgende regels van kracht:

  • in de kantine worden stoelen tijdelijk weggehaald en het afhaalgedeelte (bij de keuken) wordt afgezet met lint;
  • het betreden van een zitgedeelte is alleen toegestaan als men een corona toegangsbewijs kan tonen (QR code of testbewijs, 13 jaar en ouder)
  • het afhaalgedeelte is alleen bestemd voor het afhalen van eten en drinken, zitten is niet toegestaan
  • voor het afhaalgedeelte is geen corona toegangsbewijs nodig

De vereniging handelt hiermee in overeenstemming met de horeca richtlijnen vanuit de overheid, en de richtlijnen verstrekt door KNVB en NOC-NSF.

Wij willen iedereen bedanken voor hun begrip.

Bestuur SV ONDO

Ook bij AH sparen voor ONDO!

Hoe werkt het?
Het werkt heel simpel. Vanaf maandag 13 september t/m 3 oktober kun je bij Albert Heijn eenvoudig Voetbalpassiepunten sparen via de AH-app. Je spaart punten bij elke besteding van € 1,- aan meer dan 1.500 deelnemende huismerk- en A-merkproducten. Van verse broodjes, al het verse fruit, beleg en koffie tot wasmiddel, frisdrank en chips. Bij iedere volle spaarkaart van 10 punten gaat er 1 euro naar onze clubkas!
Iedereen kan Voetbalpassiepunten sparen en ons in deze lastige tijd helpen. Meesparen is heel eenvoudig; je hoeft alleen je bonuskaart in de AH-app te activeren, je deelname te bevestigen en ‘ONDO’ te kiezen uit de lijst met verenigingen. 
Zo spaar je mee voor onze vereniging:
1. Download de AH-app: https://albertheijn.onelink.me/Pc7E/voetbalpassie 
2. Bevestig je deelname en kies onze vereniging.
3. Spaar Voetbalpassiepunten bij iedere €1 aan deelnemende producten.
4. Sponsor onze vereniging met €1 voor iedere volle spaarkaart van 10 punten.
Wie mee spaart, maakt bovendien kans op mooie prijzen! Zoals een dag leven als voetbalprof, een meet & greet met Lieke Martens in Barcelona of kaarten voor het Nederlands elftal.
Kijk voor meer informatie over Voetbalpassie op www.ah.nl/voetbalpassie.

 

Voorzittersblog: aftellen

In het leven tellen we regelmatig af. We tellen af tot een bijzondere verjaardag, we tellen af wanneer we weer vakantie hebben of we tellen af hoeveel dagen het nog duurt voor er weer een mooie voetbalwedstrijd op het programma staat en ga zo maar door.
Zo tellen we ook al langere tijd af tot dat we afscheid kunnen gaan nemen van de Corona maatregelen. Soms leek het einde in zicht, maar werd ons allen toch gevraagd nog even langer geduld te hebben. Nu lijkt het dan toch eindelijk zover te zijn. We hebben allen een bizarre tijd achter de rug, maar nu lijkt het normale leven dan weer echt terug te keren. Zo ook bij onze club. Het is misschien de vraag voor hoelang dat duurt, maar er is zeker voldoende reden voor optimisme. De signalen staan op groen.
Al meerdere keren heb ik het u gezegd: we mogen trots zijn hoe we als ONDO die lastige periode hebben doorstaan. Het was niet altijd gemakkelijk, maar nu we aan het begin staan van een nieuw seizoen kunnen we ook uitkijken naar een frisse start. Iedereen is er klaar voor, en er ook wel aan toe.
Bij ons vaandelteam onder leiding van trainer Harold van Doorn is de voorbereiding in volle gang, en zijn de eerste bekerwedstrijden zelfs al gespeeld. Vanaf deze plek wensen wij de jongens alle succes toe. Op zondag 26 september trappen ze de competitie af, tegen SV Lierop. Bent u er ook dan weer bij? Van harte welkom!
Ook de jeugdteams zijn weer van start en onder leiding van de TC Jeugd willen ook zij een seizoen draaien om trots op te zijn. Allen succes en vooral ook veel plezier!
Namens het bestuur wens ik alle leden, spelers, trainers, ouders, vrijwilligers en sponsors een prachtig voetbalseizoen toe, en we kijken er naar uit om u weer te mogen ontvangen op de Heikamp. Mocht u ooit een idee hebben of wilt u iets met het bestuur bespreken, aarzel niet en laat het ons gerust weten. De koffie in de kantine staat klaar!
Dat maakt dat nu de tijd is gekomen om af te tellen naar het eerste fluitsignaal in de competitie, telt u met mij af?
Daniël van Schijndel
Voorzitter SV ONDO
P.s. ohja denkt u ook aan ONDO bij de jaarlijkse actie van de Plus? Ook de Rabobank clubactie gaat weldra weer van start. Alle kleine beetjes helpen, ook bij ONDO. Alvast bedankt!

Verander op tijd je pasfoto op je digitale spelerspas

 
Het voetbalseizoen is weer van start. Zorg daarom voor een correcte en herkenbare pasfoto op je digitale spelerspas. 
 
In de Voetbal.nl app en website en in de KNVB wedstrijdzaken app wordt gebruik gemaakt van profielfoto’s. Je kunt je eigen profielfoto toevoegen via Mijn gegevens in de Voetbal.nl app of website en in KNVB wedstrijdzaken app. Het is tevens mogelijk om een foto door ONDO of de KNVB toe te laten voegen aan jouw profiel. Tenslotte kan een teammanager voor elk van zijn teamleden een foto toevoegen via de KNVB wedstrijdzaken app.
 
Tot 1 november is het nog mogelijk om zelf de spelerspasfoto te wijzigen op de digitale spelerspas via de Wedstrijdzaken-app of de Voetbal.nl- app. 
 
Klik op deze link voor een gemakkelijke handleiding. https://www.voetbal.nl/gebruik-van-de-foto

PLUS Erik Gorissen Sponsoractie!

Goed nieuws! Zondag 5 september start wederom de PLUS Erik Gorissen Sponsoractie! Dit keer net éven iets anders, maar in totaal gaan we maar liefst €17.500,- weggeven aan alle verenigingen in Gemeente Asten!
 
Van zondag 5 september tot zaterdag 13 november 2021 kunnen klanten van PLUS Erik Gorissen euro’s sparen voor hun club of vereniging. En dat bedrag kan flink oplopen!
 
Hoe het werkt?
  • Je ontvangt bij elke € 10,- aan boodschappen en wekelijkse actieproducten een voucher met unieke code.
  • Je wijst actiecode(s) toe aan de club of vereniging van je keuze op een speciale website.
  • Na de actieperiode wordt het totale sponsorbedrag verdeeld over alle deelnemende clubs en verenigingen.
  • Op een speciaal scherm en website is live het scorebord te bekijken.

Dus, shop je dagelijkse boodschappen bij PLUS Erik Gorissen en doe mee!

PLUS Erik Gorissen Sponsoractie!

Goed nieuws! Zondag 5 september start wederom de PLUS Erik Gorissen Sponsoractie! Dit keer net éven iets anders, maar in totaal gaan we maar liefst €17.500,- weggeven aan alle verenigingen in Gemeente Asten!
 
Van zondag 5 september tot zaterdag 13 november 2021 kunnen klanten van PLUS Erik Gorissen euro’s sparen voor hun club of vereniging. En dat bedrag kan flink oplopen!
 
Hoe het werkt?
  • Je ontvangt bij elke € 10,- aan boodschappen en wekelijkse actieproducten een voucher met unieke code.
  • Je wijst actiecode(s) toe aan de club of vereniging van je keuze op een speciale website.
  • Na de actieperiode wordt het totale sponsorbedrag verdeeld over alle deelnemende clubs en verenigingen.
  • Op een speciaal scherm en website is live het scorebord te bekijken.

Dus, shop je dagelijkse boodschappen bij PLUS Erik Gorissen en doe mee!

Amateurvoetballoterij van de KNVB

De KNVB faciliteert een amateurvoetballoterij voor alle amateurvoetbalclubs van Nederland. De KNVB ondersteunt hierin de verenigingen om dit seizoen nog extra financiën binnen te halen, die bijvoorbeeld besteed kunnen worden aan trainingsmateriaal, de accommodatie of andere specifieke doelen die onze vereniging voor ogen heeft. SV ONDO doet natuurlijk mee!

 

Hoe werkt het?

Iedere vereniging heeft een eigen, unieke, actiepagina. Op deze pagina kunnen leden, ouders, vrijwilligers, sponsoren, familieleden en andere betrokkenen van de vereniging loten kopen. Een lot kost € 2,50 en € 2,00 daarvan gaat rechtstreeks naar de vereniging. Vanuit de KNVB zijn er prijzen beschikbaar gesteld (o.a. tickets Nederlands Elftal, Jong Oranje en Leeuwinnen, materiaalpakketten voor jouw team, KNVB Oranjefestivals bij jouw club en clinics door de coaches van KNVB-jeugdteams). Op deze pagina kun je loten kopen ten gunste van onze vereniging: https://www.amateurvoetballoterij.nl/club/ondo
 
Meer informatie over de loterij vind je hier: https://www.amateurvoetballoterij.nl/uitleg
 
Doen jullie ook mee aan de loterij? Wie weet win je een mooie prijs! Je steunt in ieder geval de vereniging met €2,00 per lot. Jonger dan 18 jaar? Overleg dan eerst even met je ouders.

19 juni 2021: VoetbalParty SV ONDO